niedziela, 16 lutego 2014

Tort biedronka


Wiosna już coraz bliżej. A ten tort - biedronka - w soczystych, żywych kolorach kojarzy mi się właśnie z wiosną. Idealny dla dzieci ;-)

Tort przygotowujemy według własnego przepisu.
Tort przed obłożeniem masą cukrową należy posmarować kremem maślanym i schłodzić.


  • Dekoracja:
Ciasto upiekłem w owalnej foremce, dzięki czemu łatwo było osiągnąć taki jak na zdjęciu kształt. Można również przełożyć ciasto kwadratowe lub prostokątne i następnie wyrzeźbić odpowiedni kształt.
Rozwałkowaną masą obkładamy tort i wygładzamy.

Głowę biedronki zrobiłem z ciasta upieczonego w dużej foremce na muffinki. Posmarowałem kremem maślanym i obłożyłem lukrem.

Trawę zrobiłem kremem maślanym, używając specjalnej tylki.

Napis wykonany został z masy cukrowej specjalnymi, plastikowymi wykrawaczkami.


1 komentarz:

  1. Biedronka rzeczywiście jest przecudnej urody :-) Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń