sobota, 4 stycznia 2014

Tort dla audiofila


Przyznam szczerze, że pomysł na tort dla kogoś, kto interesuje się sprzętem nagłaśniającym, był prosty. Jednakże wykonanie tego tortu już tak proste nie było. Niewielkie elementy - głośniki i wzmacniacz, wymagały sporo czasu, by wyglądały jak na zdjęciu. I choć tort wygląda niepozornie (średnica 28 cm), to ważył prawie 5 kg. 


  • Wskazówki dotyczące wykonania:
Tort (czekoladowo-wiśniowy) został obłożony lukrem plastycznym.

Głośniki oraz wzmacniacz zrobiłem z ciasta ucieranego (wykroiłem odpowiedni kształt). Głośniki obłożyłem lukrem plastycznym (każda ściana to osobny kawałek białego lukru plastycznego), a następnie pomalowałem brązowym barwnikiem spożywczym (trudno uzyskać głęboki brązowy kolor, barwiąc lukier).

Wzmacniacz obłożyłem czarnym lukrem w jednym kawałku, a następnie dokleiłem klejem spożywczym detale.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz